onsdag 2. februar 2011

Bilde0085.jpg









Vennskapskort!

Har nå blitt sykemeldt ut uken etter et lite arbedisuhell på jobben, så man kan si at jeg kjeder meg en del om dagen. Og da er det greit å ha et hobbyrom man kan bure seg inne på :-)
Dette kortet har jeg brukt magnolia ark.
Blomstene er også fra magnolia.
Bling og halvperler er fra Kort & Godt og borden er Martha Stuerts hjertebord. Jent er et datastempel.
Er så glad i venner som Anita, hun er ei jente som står på for sine venner at de skal kunne ha det godt :-)
Så får vi se om det kommer noe nytt snart igjen. Har noen prosjekter gående på hobbyrommet, men har litt problemer med å laste opp bildene til bloggen. Er ny på dette så det tar litt tid å skjønne alt dette nye. Men dere får ha tålmodighet så håper jeg at bloggen skal bli litt bedre etterhvert :-) Tips mottas med takk :-) Bildene mine blir heller ikke så bra, men det er mobilopplastninger så jeg skal prøve meg med kamera etterhvert :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar