søndag 4. mars 2012

Alvejenter!

Det har åpnet seg en helt ny verden for meg og det er Copic tusjene :-)
Har fargelagt alvejentene som er fra Tina Wenke. Brukte litt glitterlim for å fremheve litt.
Mønsterarkene er fra papirdesign, kjøpt hos Papirpikene. Svertet kantene med Distress farge "Vintage photo".Daisen jeg har brukt her er den nye Lace squares fra Quickutz.
halvperlene er fra Storyteller og blomstene er fra Kort og godt.

Ønsker dere alle som titter innom bloggen min er kjempefin søndag :-)



5 kommentarer:

  1. Hei Anne Mette, det er jo ett superduper kort du har laget her. Kjempeflink å fargelegge og pynte kort kan du og. Falt skikkelig for dette kortet. Har lagt meg til som følger her hos deg, du er velkommen innom bloggen min. Koselig med kommentarer og følgere. Ha en fin uke ;-)

    SvarSlett
  2. kjempefint kort dette her, så sarte fine farger! Nydelig stempel,da. Hilsen Elizabeth

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentarer, alltid hyggelig med nye personer som titter innom :-)
    Jeg skal legge meg til hos deg Sisla :-)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort:-) Vi må ta oss en scrappekveld snart:-)

    SvarSlett
  5. Takk Agnethe :-) Ja, det må vi snart, lenge siden sist nå!

    SvarSlett