søndag 15. april 2012

Gratulasjonskort!

Har nå vært på mitt første store treff, nemlig Grorud treffet, og jeg som aldri skulle på så store treff  hehe :-)
Men fy flate så gøy og innspirerende det var, utrolig mange flinke og hyggelige scrappere der ute :-)
Lattermusklene fikk ihvertfall prøvd seg og dere som kjenner meg, så vet dere jo at jeg ikke holder skravla tett hihi.
Gleder meg til neste treff allerde :-)

Men nå skal jeg legge ut de tre kortene mine jeg fikk laget i går.
Det som kommer her er et gratulasjonskort til min kjære svigermor som har bursdag nå i april, håper hun blir fornøyd.

Skulle egentlig bli et stafelikort men brettet det på denne måten istedenfor: Skjær 15 x 30 cm. brett først inn 6- 7 cm og deretter brett den andre kanten inn til bretten. Kan enten brukes på denne måten eller som et ståendekort med brettefolder over midten :-)

Har brukt Pion arkene og pyntet med noen få blomster og pærler som er på et bånd jeg kjøpte hos Papirpikene på Gjøvik.

Håper dere titter innom og legger igjen en kommentar :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar