søndag 12. februar 2012

Bryllup!

Nå er det lenge siden jeg har blogget, men det er fordi jeg fikk et spørsmål av ei kjempegod veninne av meg om å lage innbydelser til hennes bryllup for noen mnd siden.
Så dere kan godt si at det har tatt opp en del av min tid i høst.

Men så  klart jeg sa ja til å hjelpe  Marianne :-)

Det skulle være 50 innbydelser, 90 menyer og 90 bordkort. Jaja, tenkte jeg det skal nok gå bra hehehe :-) Utfordringer liker jeg :-)

Da var det bare å ta turen inn til i Lillestrøm en nydelig sommerdag i juni :-) Vi planla og skravlet og shoppet hihihi.
Det ble hvite gloss bazzel og mønsterark med sølvornamenter, bånd og stempler, bling og hjertebrads og embossingpulver ble kjøpt inn.
Reisen gikk hjemover med et stort smil om munnen :-) Gjett om jeg gledet meg til å begynne på prosjektet.

Det ble totalt embossa 240 hjerter som jeg klippet ut for hånd, daiset ut 270 hjerter til bordkort!

Ferdig bildet av bordkortene etter de ble lagt ut på bordene har jeg desverre ikke, men vi laget en tyll pose med litt sukkertøy i som vi bandt en sølvtråd som ble festet til bordkortene.


Så her ser dere resultatet av innbydelsene!






Menyen!                                                                     Bordkort



Men jeg måtte jo lage et bordkort litt utenom det vanlige fant jeg ut :-) Så da ble det denne kaken av papphjerter som er satt og limt oppå hverandre med masse bling og pynt. Har ikke valgt å bruke så mye blomster til pynt, men heller tatt igjen perler og bling som jeg visste bruden hadde på sin nydelige kjole.
Embossa monogrammet til Marianne og Anders som jeg limte fast nederst på kaka. Det kommer flere bilder helt nederst på innlegget, men bloggspotten klikka litt........



 Dette kortet lage for Marianne sin søster Elisabeth som skulle på Norlie for å kjøpe kort.......HALLLO, det er ikke aktuelt sa jeg da med min faste og klare stemme hehehe, så det ble det dette Orchide kortet!



Inni kortet!







Så nå tror jeg det skal bli mere blogging utover :-) Takk for at der
e titter innom og legger igjen noen ord :-)

Bare å spør om det skulle være noe :-)












7 kommentarer:

  1. Så nydelig,du er flink,veldig stilig og virkelig klassisk:))

    SvarSlett
  2. Hmmm... her var det mye vakkkert!!!
    Du kan dine saker du å!!

    SvarSlett
  3. Ja, du har hatt nok å henge fingra i ser jeg, Anne Mette! Her var det mye lekkert!!!

    Klem Hege

    SvarSlett
  4. Å herlighet!!! Dette ble nydelig Anne-Mette. Du er jo så flink og jeg er helt sikkert på at oppdragsgiveren ble mer enn nok fornøyd. Gleder meg til å se de neste prosjektene dine også :-)

    SvarSlett
  5. Tusen takk alle sammen, :-) Det var mye jobb selv om de var enkle, men det var gøy :-)

    SvarSlett
  6. WOOOOWW Anne Mette. Dette var bare helt nydelig. Du er bare råflink.
    Klem fra Linda

    SvarSlett