onsdag 15. februar 2012

Posekort!

I dag har jeg følt meg i litt bedre form, så jeg satte meg til ved scrappebordet og laget et posekort.
Dette er mitt første posekort og det var jo kjempegøy å lage :-)
Det ble i vårfarger, solen skinte jo så deilig inn i vinduskarmen i dag, jeg kom litt  vårstemning selv med kroppen full av penecelin om dagen.
 Sommerfugelen og nøkkeldaisen er fra Marianne design. Prøvde for første gang å sy med symaskinen for å feste alle lagene, det gikk jo kjempefint hehe. Dette er noe jeg kommer til å gjøre flere ganger :-)
Brukte dataen til min sønn og skjønte ikke helt hvordan jeg skulle beskjære (helt sikkert enkelt), men derfor ikke helt perfekte bilder :-)





4 kommentarer:

  1. Veldig veldig fint Anne Mette!!! Så gøy at du liker tusjene!!

    Ha en fin dag videre og god bedring!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Hilde og takk for at du åpnet øynene mine for Copic tusjene :-)

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Så gøy at snubla over bloggen din da Anne Mette.
    Masse fint du lager, og stempeltrykkene ser kjempe fine ut♥Det har ikke jeg fått dilla på, men blir så imponert over dere som klarer dette.
    Skal følge med her å se hva mer vakkert du lager.
    God helg
    Klem fra Aina

    SvarSlett
  4. Hei :-)
    Så hyggelig å høre fra deg Aina :-) Det var lenge siden og så gøy at du også driver med scrapping :-)
    Har vært på bloggen din og så uuuutrolig mye fint du lager :-)
    Skal nok følge med på deg og ser du hihihi :-)
    God helg :-)
    Klem

    SvarSlett